Jdi na obsah Jdi na menu
 


Smoothie miska

Surovinysmoothie-miska-banan-ananas-hruska.jpg

čerstvé ovoce
listová zelenina
voda, kokosová voda, rostlinné mléko
superfoods (maca, baobab, acai...)
semínka (konopná, chia...)
kapka oleje (kokosový, lněný...)

 

banán-ananas-hruška-konopné semínko-dýňový olej

Postup

Máte rádi smoothie, dali byste si ho jako hlavní jídlo, ale nechce se vám své jídlo jen pít? Pak si připravte smoothie misku. Do svého smoothie přidejte méně vody než obvykle, nebo klidně žádnou, pokud to váš mixer zvládne. Rozmixujte dohladka, nalijte do misky, ozdobte a smoothie miska je na světě.

 

Další specialitou smoothie misky je to, že hodně často obsahuje takzvané superfoods, tedy potraviny nabité živinami. Při mixování můžete přidat například lžičku prášku maca, mesquite, lucumy, baobabu a podobně. Aby smoothie skutečně nahradilo celé hlavní jídlo, je vhodné přidat i nějaký zdroj tuků a bílkovin. Pro zdravé tuky přidávám lžičku kvalitního oleje (chia, lněný, dýňový, kokosový a podobně), případně olejem ozdobně pokapu hotovou smoothie misku. Pro doplnění bílkovin se často používají speciální proteinové prášky, stačí ale přidat konopná semínka, lžíci ořechového másla a nebo lžíci jemně mletých semínek (já moc ráda přidávám některé mouky od Adveni, například dýňovou, lněnou nebo chia).

 

smoothie-miska-spenat-banan-ananas.jpg
Špenát-banán-ananas-konopné semínko-goji

 

smoothie-miska-banan-mango-spenat.jpg
Banán-mango-špenát-chia-dýňový olej

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář